Hey there !
Assalamualaikum you guys :')
Firstly aku tak tahu nak update ape
dah kat blog aku yang dah lapuk neyy XD


<--------- Nampak gamba anak panah tu tak ?
hee . kalau pandai cuba teka mana satu aku ? XD
okeyy , post aku yang lepas aku dah kenalkan kawan kawan aku kat korank kan ?
so ney laa dorank . Nak kate aku takde kawan lain kat sini tu , adelaaa .



tapi mostly aku mag rapat laa nan dorang berempat ney .
Kalau korank perasan laa kan , semua pakai baju warna hijau kan dalam gamba ney kan ?
perasan tak ?
cuma yang gamba berdua ------>
tuu jea yang hujungnyaa lain sikit . sb dea leader . 
haha , takdelaaa . gurau jea :P
bila aku nan dorang jea , mesty ade jea
benda yang nak jadi bahan gelak kitaorang taw taw .

Dorang ni laa HI-5 aku kat sini.  Kat memane jea mesty ade dorang nan aku , tp bukan selalu laa yeaa .
So , they are the crazy member's i ever had in UTMKL  ^.^

DO LIKE AND COMMENT