22 MEI 2012

Hari yang mengejutkan aku dan mungkin sume orang .
Kenapa eh ? Hm , sebab aku dapat tawaran belajar dekat UTM Kuala Lumpur .
Korank boley expect tak korang dapat tahu tawaran tuu petang tuu then minggu tu jugak kena pergi .
Boley imagine tak ape yang aku rasa ? Ape yang aku fikir time tu ?
Aku sendiri pon tak dapat nak terima kenyataan tuu time dapat tahu tp nak buad macam mane kan .
Benda dah jadi , rezeki aku kat sana so aku pon kena pergilaaa kan .
Tp sebelum aku pergi tu , macam macam yang aku hadapi .
Kawan kawan aku menanes tak bagi aku pergi sane . Dorang risau aku kat sane nanti .
Sama jugak laa nan buah hati aku tuu . Aku sendiri btahu dorang , aku yang nanes . Sedey gilaaa kotttt .
Last last buah hati aku nanes bila aku takde . Dea berubah gilaaa .
Hubungan kiteorang pon tak bape baik sangat sejak sejak aku dah pergi study .
Dea kate dea sunyi takde aku , dea kate dea rase jauh nan aku . Aku sendiri tak tahu nak cakap ape dah .
Aku pon tak sanggup nak tinngalkan dorang-2 semua .
Tapi aku nak berjaya , so i need to go ! Continue my studies even 3 years .
Hm , i must be strong !
Hope so dapat finished my studies as soon as possible .
Good Luck Zatyy Redhuan and WELCOME TO UTMKL :)



DO LIKE AND COMMENT