HELLO HELLO HELLO 




blogger's sekaliannn :)
hari ini hari FIRST day aku bekerjaaa
aku tunggu dekat 1jam baru kedai tu bukak
agak menyirap jugak lhaa kan aku  tp takpe keja punyaa pasal
masa mula-mulaa sampaii tuu agakk TEPU jugakk lhaa sb pekerjaa dea semua CINA
but sukayy , nak keja punyaa pasal aku tade lhaa kesa sangat kan :)
First aku sapu-sapu sampah , kemas barang-barang , susun barang
After tuu aku diberi tugas untuk bank in kan Check Deposit
its look like quite difficult but act it is EASY :)
Aku di ajar gunakan mesin fotostet , bukak bil , registerkan num dah lain-3
Serunukk rasanyaa kejaa kat situu 
pekerja dea tak sombong , kekadang funny jugakk aku tenguk
macam-3 durang tanye aku :)
Aku keja kat sane tade buad ape sgt lebih padaa duduk dan goyang kaki jeaaa
Tp aku penat berdirii jeaa , lenguh kaki akuu ):
Kbye :*




DO LIKE AND COMMENT