10 tanda si dia memang tergila - gila

1 . berbual tanpa batas .

walaupun tak ada hal penting, si dia sering sangat telefon,sms atau BBM. setiap kali you all reply, dia akan membalasnya dengan hujah2 yg panjang. keinginannya untuk mengenal you all dengan lebih dekat lagi cuma boleh direalisasikan menerusi telefon,sms atau BBM, kerana you all berdua akan menjadi semakin rapat .


2 . jom teman kan aku :)

si dia rajin sangat mengajak you all pergi ke mana pun. ke kantin , menonton wayang dan sebagainya. apa pun aktivitinya, you all adalah orang pertama yg diajak menemaninya. sebenarnya, si dia begitu selesa berada di samping you all dan mahu menghabiskan lebih banyak waktu bersama. cuma disebabkan belum ada status, si dia terpkasa mengarang sejuta satu alasan supaya dapat berada dekat dengan you all.


3. Lebih berkompromi

si dia sudah pun tgok filem yg ingin you all tonton, tetapi dia tetap tidak keberatan untuk menemani you all menonton lagi. dalam banyak hal, si dia sudah banyak menuruti selera you all dan mengalah. ehemm ehemm ini bermakna si dia juga mahu you all berasa selesa untuk selalu berada disampingnya.

4. Gelak besar HAAA HAAA HAAA


tak peduli apa yg you all story mory kan tu lawak atau tidak, si dia pasti akan ketawa lebih. apa pun yg you all perkatakan boleh jadi hal kelakar dan membuat si dia tersenyum, padahal si dia cukup senang hati kerana aku berada dekat dengannya dan sudi bersembang.

5. Banjir hadiah

Tiba2 aje si dia memberikan CD lagu yg memang sudah lama you all inginkan atau membelikan makanan kesukaan. secara tidak langsung, si dia ingin menunjukkan kalau dia selalu memperhatikan apa yg you all mahu dan suka.

6. Kau rasa ???

hampir semua keputusan yg si dia buat, selalu melibatkan pendapat you all terlebih dahulu. ini menandakan si dia menghargai you all dan ingin tahu apakah pemikiran you all tu seiring dengannya. si dia juga percaya jika you all mempunyai kelebihan yg boleh membuatkan hidupnya jadi lebih baik .

7 . Kengkawan you all kengkawannya juga

dari pertaman kali diperkenal sampailah ke pertemuan yg seterusnya, si dia bersikap baik dan juga penuh perhatian pada kengkawan you all. si dia bukan aje ingat semua nama, mendengar cerita mereka, sampaikan turut bertanyakan khabar, si dia ingin membuktikan kepada you all bahawa dia boleh masuk dalam geng you all, sekaligus mengambil hati mereka supaya menyokongnya untuk jadi BF you all.

8.  Sikapnya jauh berbeza

jika dengan gurlz lain dia boleh buat derrkk dan bergurau sesuka hatinya aje, tetapi apabila di depan you all memang si dia berubah mengaji guyz yg ok . perbezaan ini menunjukkan bahawa you all memang lebih bermakna dan berbeza dengan gurlz lain. jika si dia memperlakukan you all sama dengan perlakuan dia ke gurlz lain, itu bermkna memang sudah sifat semula jadinya dan tidak ada yg istimewa dengan you all.

9. Semua kengkawannya kenal you all :D

kengkawan adalah segalanya buat guyz. jadi, kalau semua kengkawannya sudah kenal you all, itu bermakna si dia sudah kerap membicarakan diri you all dengan mereka. serius atau tidak, guyz itu dapat dilihat daripada beberapa ramai kengkawannya yg diperkenalkan kepada you all. makin ramai yg you all kenal, bermakan makin besar keinginannya untuk menjadikan you all sebagai kekasihnya .

and the last one :)

10. Dah ada BF ke ???

pertanyaan nie pasti keluar daripada guyz yg suka sangat dengan you all. si dia ingin memastikan bahawa gurlz yg dia suka bukan GF orang lain dan masih FREEE untuk dikenali. jika si dia sudah bertanyakan hal ini, tunggu sahajalah saatnya untuk menyatakan rahsia hatinya .

DO LIKE AND COMMENT