A Heart Thief :D

Tarikh :100711
Tempat : Umall
Perkenalan pertama ;

Mase tuhh adee pameran seni kat sane ,
aku nd mem-2 aku wakil dr sch kitaorang
Tg amek-2 gamba terpandang ahhh someone neyy
then mem-2 aku nd aku pun angauuu ahhh :))
Fuhhh , semart babe !
Then nak hilangkan angau masing-2 pun amek ahh gamba nan
' someone ' uhh 
Pemaluu rupanyaaa jenis orangyaa
Susa nak jumpe spesis camneyyy kann ?
Mase first tgk dea uhh , macam sumbung jaaa , kerekkk 
Rupanyaa baruu tahuu dea bukan jenis yang
sumbung ataupun kerekk :)

Beberapa hari berikutnya ;
Hubungan aku nan dea makin rapat
Rase macam happy jaaa bilaa texting nan dea
Even dea takde mase sgt disebabkan kerja dea uhh
tp aku tak pena kesa sbb aku faham
orang dah kerja kann , mag busyy memanjang
Makin lame hubungan aku nan dea makin rapat
sampaikan dea amek aku tiap kali aku balik sch :)
Terima kasih !


Dan akhirnya ;
Hubungan kitaorang jadi lebih drpd kawan :)
Sampai ahh sekarangg
Aku nan dea baruu jaa 1 bulan lebihh 
tp hubungan kitaorang tak berape nak ukeyyy
sbb mulot orang yang kita tak leyy nak tutop kan bilaa dorang
dah bukak segala aib kita 
Mag shitt gakk ahh kann mulot orang yang berkata-2 uhh
Tp , hubungan kitaorang still lgyy sampai sekarang :)

Thankss bie cause try to understanding me
and never look down on me :)
Iloveyou K !


    









DO LIKE AND COMMENT