Best Moments :)



semalam kann dea datang tempat akuu dengan si Ehh Nobitaa
and aku ditemani Thaqifah Fasihah
mase mula-2 maluu ahh gakk kann :P
then lame-2 okayy sikit
bual-2 tak banyak punnn sb tak tahu nak cakap apee :)
dea asikk tgk jaaa akuu , maluu siutttt 
yang aku lakk sukaa tgk MATA dea ,
awawawawaw  
menawannnn gilaaa + cumel :)
then tyme berdua , dea bg akuuu somethings 
cubaa tekaa ape dea ?
HAHHA , dea bg aku choc ferorocher
sedapppnyeee !
ttbe dea bukak choc uhh then makan
then dea SUAP kann akuuu
awawawawaw , sukaaa !
then tbe gaduhhh , bencinyaa
dea buad mukaaa , taknak pandang aku langsunggg
ERR , sakitnyaa hatiiii :\
penattt ahh pujukk dea , dea same jaaa 
haishhhh , then-2 malam uhh mag stress gilaaa
sampai nanes + tak makan aku bila dea buad kau camtuuuu !
ntah sampai bilaa ahh dea nak okayyy --'




DO LIKE AND COMMENT