okey babe .
aku rase down sangat .
harini banyak gila yang menghantui diri aku .
sumenyaa pasal azim :(
kenape kau buad aku camney ?
kau mag nak buang aku jauh jauh dr hidup kau kaa ?
first kau ignore aku .
second kau delete num aku .
third kau delete aku as friend kau kat fb .
lepas ney ape lgy ?
aku dah cukup merana tgu kau azim .
aku terlalu sayang sgt kat kau .
tapy kau ?
aku tahu aku mag tak patot kan tgu kau .
kalau aku tgu kau pon , ape yg aku dapat kan ?
tpy hati aku tetap nak tgu kau , tetap nak kan kau .
hampir setiap malam aku nanes sb kau azim .
kenape kau tak pena nak hargai aku ?
kau tak rase derita yang aku rase azim .
sb tuu kau buad aku camney kan ?
kau buad laa ape ape pon azim .
aku tetap tgu kau sampai bila bila ponn .
tuu janji aku .
aku pena cuba nak lupekan kau azim ,
selalu cuba tok lupekan kau .
tapy , tak boley !
susah sangat nak lupekan kau , tak tahu kenape .
kenape kau tak bg aku rase kebahagian nan kau lame ?
bertahun tahun ?
suare kau , ayat kau , care kau , perangai kau , gelak tawa kau
masih lgy terngiang ngiang .

p/s ; MUHAMAD SAFIUDDIN AZIM BIN MOHD SANAT ,
aku akan selalu tgu kau selama lamanya .

DO LIKE AND COMMENT