060311

best kan thah day :)
kite keluar sesame .
yelaa , mak adek kate nak jogging kann .
hm , dalam perjalanan nak amek adek wawa kat ruma .
mak azim tanye aku " kawan lagi dengan azim ? "
aku jawablaaa " kawan ? ntahlaaa . musuh kott "
then mak dea kate " tak payah laa pk pasal dea tuu "
aku senyap jaa .
then mak dea cakap lagi " cik ney susa hati tgk awak . "


aku tanye laa " kenape ? "
then she said " yelaaa , cik tgk awak ney sayang sgt kat azim tuu "
aku cakap laa " aah , mag pon cik  "
then mak dea cakap " azim tuu tahu awak sayang dea sangat ,
tuu yang dea macam tuu . BELAGAK . "
aku ketawe jelaaa :))
mak dea tanye aku " azim skunk kawan nan sape ? "
aku jawab laa " nan dak sch dea kott "

mak dea cakap lagi " si azim tuu mule mule kawan jaa okey ,
dah lame sikit baru nampak baran dea tuu "
aku sokong ape mak dea kate .
then mak dea cakap lagi " takpe , azim tknak kawan takpe . cik nd wawa still kawan
nan awak kan "
hee , sukaanyaaa akuu :)
mak dea tanye aku " azim tahu tak awak kuar nan cik nd nak
g hutan banda neyy ? "
aku cakaplaa " tak tahu pin cik . tak msg nan dea ponn . 
law dea tahu pon t mesty dea kate saye neyy magade nak
ikot cik sumee "
mak dea cakaplaa " aah , dea tuu memang "
then mak dea cite pasal azim .
kiteorang bebual dari mak dea amek aku sampailaa nak amek
nyee si wawa :))
sume pasal azimm jeee . azim tuu laaa , neylaaaa .
then tyme nak alek tuu , ttbe si azim tuu call
then tanye mak dea kat mane .
mak dea cakap laa kat hutan banda but tak cakap laa
yang mak dea uhh nan akuu .
then mak dea anta aku alekk . aku siap salam lagi mak dea tuu :)

- THE END -

p/s ; the BEST DAY ever after :)





DO LIKE AND COMMENT